Nog 3 nachtjes “slapen"

14 februari 2015 - Emmeloord, Nederland

En ineens is het dan bijna zover. Over 3 dagen (dinsdag 17 feb) zeg/huil ik iedereen gedag en vlieg ik om 22.00u naar de andere kant van de wereld! Ik begin al te dromen dat ik moet vertrekken terwijl ik nog niets heb ingepakt en ik ineens vergeten ben hoe laat mijn vlucht ook al weer vertrekt en te stressen dat ik niet van alles vergeet.. Maar, natuurlijk, heb ik vooral onwijs veel zin om eindelijk weg te gaan!! Alle to-do-lists zijn afgewerkt en de koffers staan klaar om ingepakt te worden. Tussen alle voorbereidingen door moet er alleen maandagochtend nog even een toets gemaakt worden (toen dit gepland werd dacht ik dat ik nog wel wat tijd over zou hebben om te leren...) en dan ben ik klaar om te gaan!

Voor 3,5e maand verblijf ik middenin het centrum van Sydney en loop ik stage op een basisschool voor meisjes, waar het dragen van ‘bussiness kleding’ verplicht is (dus als er ineens een foto van mij in kokerrok voorbij komt…. ;)).

Via deze weg wil ik iedereen die het leuk vindt op de hoogte houden van mijn reis en avonturen in Australië.

Maar eerst nog 3 nachtjes aftellen…..